Курсове

разгледайте нашия каталог с курсове, които предлагаме

Service Design for progressive companies

Service Design комбинира стратегия, креативност и технология в успешен бизнес!
Начин на провеждане: Присъствен
Продължителност: 1 ден
Дати на провеждане: 21.11.2024
от 09.00 - 17.00ч.
За ранно записване (до 01.11.2024):
Цена за участие:390,00 лв
Описание

Редовна цена 490,00 лв

 

Service Design (Дизайнът на услуги) е стратегически подход, фокусиран върху човека, който съчетава бизнес целите на компанията с нуждите на клиентите. Той организира хората, инфраструктурата, решенията и комуникацията на услугата, така, че да обедини организацията и клиентите чрез общо преживяване!

Курсът Service Design има основната цел да ви покаже как дизайнът на услуги може да свърже бизнес целите и стратегията, така че да предоставите реална добавена стойност, както на клиентите си, така и на служителите и партньорите.

ЦЕЛЕВА ГРУПА

Обучението Service Design е насочено към всички служители, мениджъри и инвеститори в прогресивни компании, които искат да предлагат качествени преживявания, създаващи стойност, като по този начин подобряват бизнес и социалните си резултати.

Специално създаден за предприемачи, мениджъри и иноватори, които искат да усъвършенстват своите компании чрез прилагане на Service Design (дизайн на услуги) на стратегическо ниво.

Защо Service Design

  • Това е най-бързият и практичен бизнес инструмент за подобряване на съществуващи услуги и продукти или за проектиране на нови.
  • Намалява и управлява риска от загуба на пари, време и неуспех.
  • Гарантира, че услугата е разработена с фокус върху клиенти, които са наистина готови да използват продукт или услуга и да заплатят (paying customers)
  • Използва доказани, базирани на данни методологии за бизнес дизайн
  • Оптимизира дейностите на екипите и подобрява изживяването на служителите.
  • Осигурява подходящо съвпадение между продукта и пазара, както и плащащи клиенти. (Product-Market Fit)

 

СЪДЪРЖАНИЕ

Инструменти за стратегическа картина:Picture_1.png

  • Stakeholder Map
  • Golden Circle

Инструменти за детайлен анализ:

  • Customer Journey Map

Примери за успешни и неуспешни услуги

 

Защо е важно за вашия бизнес?

След обучението ще разберете как да приложите наученото още на следващия ден, за да подобрите бизнес резултатите си. Ще получите инструменти, които:

  • Дават стратегическа яснота чрез Stakeholder Mapping и Golden Circle, така че да разберете как вашата компания функционира в по-широкия бизнес контекст и да свържете визията и мисията с бизнес целите.
  • Помагат ви да подобрите клиентското изживяване чрез Customer Journey Mapping, като така създавате продукти и услуги, които отговарят на нуждите на клиентите ви. Ще увеличите ефективността и ангажираността на служителите, като предоставите инструменти за подобряване на вътрешните процеси.
  • Осигуряват по-висока стойност за клиента, като създават по-добри услуги и продукти, които отговарят на очакванията на вашите клиенти. Това ще доведе до повишена лоялност, дългосрочни партньорства и конкурентоспособност.

Ще създаде  по-добри потребителски и служителски преживявания във всички бизнес точки на контакт (онлайн и офлайн), като комбинирате стратегия, креативност и технологии.

(Стратегия) Разбиране на пътя на клиента

  • Връзката на точките за контакт: Дизайнът на услуги започва с изследване на целия път на клиента, като се идентифицират всички точки на контакт, където клиентът взаимодейства с бранда, независимо дали онлайн (уебсайт, социални медии, приложения) или офлайн (магазини, центрове за обслужване на клиенти, събития).
  • Сегментация и персони: Чрез използване на данни и проучвания, бизнесът може да създаде клиентски персони и да адаптира изживяването на всяка точка на контакт спрямо нуждите и поведението на потребителите.
  • Последователност от край до край: Когато посланието, тонът и стойностното предложение на бранда са последователни на всички точки на контакт, дизайнът на услуги синхронизира потребителското изживяване с бизнес целите.

(Креативност) - Съвместно създаване: Дизайнът на услуги често включва клиентите в процеса на създаване, позволявайки на бизнеса да развива услуги, които са пряко оформени от прозренията и очакванията на потребителите.

 

Това практическо обучение ще бъде максимално разбираемо и ориентирано към бързи резултати. Ще получите инструменти и шаблони, които можете да използвате веднага във вашия бизнес, за да създадете по-ефективни услуги и продукти. Чрез конкретни бизнес примери и практически упражнения ще ви помогнем да разберете как да приложите наученото директно във вашия бизнес.

 

ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ

1 ден

МЯСТО НА ПРОВЕЖДАНЕ

Тренинг център на WIFI България

 

СЕРТИФИКАТPicture_2.png

Обучението се провежда от Servicedesign.digital и завършва със сертификат!

 

Image

Десислава Сърбиновска

Десислава Сърбиновска е основател на ServiceDesign.digital и има над 10 години опит в проекти, свързани с бизнес и дизайн на услуги. Тя е член на Лидерския борд на Глобалната мрежа за дизайн на услуги, Global Service Design Network (SDN), базирана в Германия, и притежава акредитация SDN Accredited Service Design Professional от същата организация. Завършила е “Service Design for Innovation” в IED Design School в Барселона.

Image

Добра Славкова

Добра Славкова е Service & Experience Designer с повече от десет години опит в организиране и управление на събития, връзки с клиенти, пазарни проучвания и анализи. През последните 9 години тя заема позицията Маркетинг специалист в ADVANTAGE AUSTRIA, външно-търговската организация на Стопанска камара на Австрия, с фокус върху секторите: ИКТ, образование, околна среда, енергетика, инвестиции и иновации. Добра има опит и с проекти в областта на социалното предприемачество и стартиращите иновативни компании.

За контакт с нас

гр. София, Ул. Николай Лилиев, 1421

  • dummy+ 359 (0) 2 421 90 47

  • dummy office@wifi-bg.bg

Имейл бюлетин

Запишете се за нашия бюлетин
© WIFI България 2024. Всички права запазени.